Tuote- ja Kuljetusreklamaatiot

TUOTEREKLAMAATIOT:


Mikäli huomaatte, että saamanne tuote on väärä tai se on viallinen, ilmoita siitä välittömästi, kuitenkin viimeistään 7 päivän aikana Smartia Oy:lle alla olevalla reklamaatio-ilmoituksella. 
Väärän tai viallisen toimituksen mahdollisesta palauttamisesta annamme ohjeet erikseen, kun olemme ensin saaneet reklamaatioilmoituksenne. Sovimme jatkotoimenpiteistä tapauskohtaisesti. Otamme teihin yhteyttä viikon kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksenne.

Huom! Reklamaatiolomakkeen lisäksi olkaa hyvä ja lähettäkää kuva viallisesta tuotteesta osoitteeseeninfo@smartia.fi

Reklamaatioilmoituslomake


KULJETUSREKLAMAATIOT:

Toisinaan käy niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta pakkaus vaurioituu kuljetuksen yhteydessä. KUN VASTAANOTATTE TUOTTEEN, TARKASTAKAA AINA TUOTE KULJETTAJAN LÄSNÄOLLESSA. Mikäli tuotteessa on vaurio, kirjoittakaa kuvaus siitä rahtikirjan VARAUMAT-kohtaan ennen rahtikirjan allekirjoittamista. Allekirjoittamalla rahtikirjan hyväksytte tuotteen. Piilevissä kuljetusvaurioissa reklamaatioaika on 5 päivää.

 

 

Jos tuote tulee teille Matkahuollon tai Postin kautta, avatkaa ja tarkistakaa tuote niin pian kuin mahdollista. 

Huom! Kuljetusreklamaatiolomakkeen lisäksi olkaa hyvä ja lähettäkää kuva viallisesta tuotteesta osoitteeseeninfo@smartia.fi

 

Kuljetusreklamaatioilmoituslomake

2016 Smartia Oy